مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-09ورزشي

واترپلو قهرمانی آسیا| دومین پیروزی مقتدرانه ایران برابر کره جنوبی رقم خورد


تیم ملی واترپلو کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا 2022 موفق شد کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در سومین روز از مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی بانکوک تایلند تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی قرارگرفت.

 ملی پوشان ایران در شروع مسابقه با برنامه ریزی با نماش خوب امید آقایی کریم، مهدی یزدان خواه، امیرحسین کیهانی، ارشیا الماسی و همچنین سنگربانی خوبِ شایان قاسمی برتری خود را به رخ حریف کشاندند و در چهار کوارتر به ترتیب با امتیازهای 5-1 ، 1-2، 5- 3 و 6-2 و نتیجه 17 بر 8 حریف را شکست دادند.

تیم ملی کشورمان در روز اول مسابقات به علت انصراف تیم ازبکستان، استراحت داشت و دیروز توانست تیم ملی هند را با نتیجه 19- 4 شکست دهد و فردا (پنج شنبه) در مهمترین بازی از دور مقدماتی به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان می رود که نتیجه آن تاثیر زیادی بر سرانجام مسابقات خواهد گذاشت.

در ادامه رقابت ها امروز (چهارشنبه) سه دیدار دیگر برگزار می شود: قزاقستان – هند (ساعت 11:50 به وقت ایران) کویت – هنک کنگ (ساعت 13:10 به وقت ایران) سنگاپور _ ژاپن (ساعت 14:30 به وقت ایران) گروه بندی مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا – بانکوک: گروه A) قزاقستان، ایران، هند، تایلند، کره جنوبی گروه B) ژاپن، چین، سنگاپور، کویت، هنگ کنک اسامی بازیکنان اعزامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واترپلو قهرمانی آسیا| دومین پیروزی مقتدرانه ایران برابر کره جنوبی رقم خورد

واترپلو قهرمانی آسیا| دومین پیروزی مقتدرانه ایران برابر کره جنوبی رقم خورد